Beethoven's Ninth: Symphony for the World
Beethovens Niende symfoni er et av de mest populære klassiske verkene. Denne dokumentaren viser aktuelle tolkninger og introduserer lidenskapelige personligheter som bringer oss nærmere Beethoven og hans verk: den kinesiske komponisten og Oscar-prisvinneren Tan Dun, den engelske komponisten Gabriel Prokofiev og den gresk-russiske dirigenten Teodor Currentzis.