Kjempene i havet
Dykk under havets overflate og få en ekstraordinær titt på og lytteopplevelse av de majestetiske og fascinerende hvalene og delfinene, når vi utforsker deres sosiale oppførsel og jaktmønstre. Se også hva som gjøres for holde verdens hav gående med disse kjempene boende der.