Kjære, vi krympet oss selv
Wayne Szalinskis krympemaskin slår til ... igjen! Wayne, kona, svigerinnen og svogeren blir tvunget til å navigere Waynes hjem mens de prøver å fange barnas oppmerksomhet. I den tro at de er alene hjemme, utnytter barna friheten og spiser søppelmat, går på rulleskøyter inne, spiller høy musikk, og har fest. Foreldrene lærer mye nytt om dem. Når barna finner dem, vurderer de å la dem være små ...