Kjære, jeg forstørret barnet
Den sprø oppfinneren Wayne Szalinski treffer ved et uhell sin to og et halvt år gamle sønn med en partikkelstråle som får ham til å vokse i kontakt med elektrisitet. Sønnen blir enorm og tiltrekkes etter hvert av lyset fra Las Vegas. Ingenting kan stoppe han og nå er jakten i gang. Spenningen stiger, og du kan gjøre deg klar for en skikkelig latterkule! Inneholder tobakkskildringer.