Familiesøndager med Disney
I en serie om Disney-inspirerte DIY prosjekter, deler håndarbeidsgeniet Amber Kemp-Gerstel hennes store lidenskap for kunst og håndverk, sammen med unge familier. I hver episode lages det nye kreasjoner til ære for kjente og kjære Disney-skatter – designet slik at familier må skape det sammen som et lag. Amber guider dem gjennom en enkel, steg-for-steg prosess, mens hun utforsker hva det er som gjør Disney spesielt for hver familie.
I en serie om Disney-inspirerte DIY prosjekter, deler håndarbeidsgeniet Amber Kemp-Gerstel hennes store lidenskap for kunst og håndverk, sammen med eventyrlystne, unge familier. I hver episode lages det nye kreasjoner til ære for kjente og kjære Disney-skatter – designet slik at familier må skape det sammen som et lag. Amber guider familiene gjennom en enkel, steg-for-steg prosess, mens hun deler tips og triks langs veien – samtidig som hun utforsker hva som gjør Disney spesielt for hver familie. Både barn og foreldre må ut i manesjen, når de hyller sine mest elskede filmer og karakterer. Seerne blir oppmuntret til å følge med, og gjenskape disse unike Disney-kreasjonene med sine egne familier.
Familien Chaney og Amber lager spesiallagde havfruehaler inspirert av Disneys "Den lille havfruen."
Den verdensvante Crownholm-familien blir med Amber for aktiviteter inspirert av Pixars Se opp!
Freeman-familien blir med Amber når hun lager dekorasjoner inspirert av Mikke Mus og vennene hans.
Denne julete kreasjonen, inspirert av Pixar’s “Biler”, er Gubany-Familiens prisvinner!
Mai-familien hjelper Amber med en minneverdig kreasjon inspirert av Pixars «Innsiden ut».
Mai-familien treffer blink med denne kreasjonen inspirert av Disneys «Hercules».
Wulf-familien lyser opp når de får hjelpe Amber med en kreasjon inspirert av Disneys «To på Rømmen».