Rottatouille
På en av Paris' beste restauranter drømmer Remy, en målbevisst rotte, om å bli en kjent kjøkkensjef, og dette setter i gang en rekke komiske hendelser.
Fra skaperne av Biler og De utrolige kommer en gjennombruddskomedie som lar deg oppleve Paris fra et helt nytt perspektiv. På en av byens fineste restauranter drømmer Remy, en målbevisst rotte, om å bli en kjent fransk kjøkkensjef. Han slites mellom familiens ønsker og sitt sanne kall, og Remy og kompisen Linguini setter i gang et utrolig hendelsesforløp som snur Lysenes by på hodet.