Team Thor: Del 1
Denne korte, satiriske dokumentaren, regissert av Taika Waititi (Marvels Thor: Ragnarok), antyder hva Thor kan ha drevet med mens resten av Avengers kjempet mot hverandre i Marvels Captain America: Civil War.
Denne korte, satiriske dokumentaren, regissert av Taika Waititi (Marvel Studios' Thor: Ragnarok) antyder hva Thor kan ha holdt på med mens resten av Avengers slåss mot hverandre i Captain America: Civil War.