A Fistful of Lead
Fire av Vestens mest beryktede fredløse gjennomfører et dristig bankran i gullgraverbyen Bath Water. Når forfølgerne tar opp jakten, tar ting en vending til det verre da bandittene innser at de har blitt forrådt – men av hvem?