The Golden West
Det er november måned i år 1849. To irske søstre og bitre uvenner har flyktet fra hungersnøden for å prøve lykken i gullrushet. Men vinteren nærmer seg, de står tomhendte, og den gamle feiden truer med å bli dødelig.