Frozen: The Hit Broadway Musical
Opplev historien du kjenner og elsker som aldri før. Disneys "Frozen: The Hit Broadway Musical" bringer magien, musikken og det spektakulære i filmsuksessen til scenen med spennende overraskelser og forbløffende spesialeffekter. Gled deg over tolv nye sanger skrevet spesielt for musikalen sammen med de populære klassikerne, f.eks. "For the First Time in Forever," "Do You Want to Build a Snowman?" og "Let it Go".