Celebrity Wheel of Fortune
En ny vri på det ikoniske gameshowet! Popkulturlegender er programledere når kjendisdeltakere spinner verdens mest berømte hjul og løser ordoppgaver. De kjemper om å vinne opptil én million dollar til et veldedig formål de selv velger.