House of Stassi
House of Stassi følger reality-stjernen Stassi Schroeder inn i et nytt kapittel og hennes etterlengtede comeback på TV. Ambisjonene trekker henne tilbake i rampelyset, og de rundt henne må steppe opp. Men når kameraene går og sannheter avsløres, settes hennes nærmeste forhold på prøve.