The Punisher
En tidligere marinesoldat bestemmer seg for å straffe de kriminelle som drepte familien hans, og blir dratt inn i en militær konspirasjon.
Frank Castle, også kjent som «The Punisher», tror han har fått hevn på de kriminelle som er ansvarlige for det tragiske drapet på familien hans. Imidlertid avdekker han snart en større, dypere konspirasjon bak hendelsene som skjedde, som involverer tiden hans marinen. Samtidig som han hanskes med politiet, hans tidligere beste venn Billy Russo og tidligere NSA-analytiker Micro, prøver Frank å avdekke sannheten en gang for alle.