Ironheart
Marvel Televisions "Ironheart" setter teknologi opp mot magi når Riri Williams - en ung, genial oppfinner fast bestemt på å sette spor etter seg - drar tilbake til hjembyen Chicago. Hennes unike tilnærming til å bygge jerndrakter er briljant, men mens hun prøver å oppfylle ambisjonene sine, blir hun involvert med den mystiske, men sjarmerende Parker Robbins, alias "The Hood".
Marvel Televisions "Ironheart" foregår etter hendelsene i "Black Panther: Wakanda Forever" og setter teknologi opp mot magi når Riri Williams (Dominique Thorne) - en ung, genial oppfinner fast bestemt på å sette spor etter seg - drar tilbake til hjembyen Chicago. Hennes unike tilnærming til å bygge jerndrakter er briljant, men mens hun prøve å oppfylle ambisjonene sine, blir hun plutselig involvert med den mystiske, men sjarmerende Parker Robbins, alias "The Hood" (Anthony Ramos). Produksjonsledere er bl.a. Kevin Feige, Louis D'Esposito, Brad Winderbaum, Zoie Nagelhout, Chinaka Hodge, Ryan Coogler, Sev Ohanian og Zinzi Coogler. "Ironheart" produseres i samarbeid med Proximity Media.