Legend
I et land der skjønnheten bevares av uskyldigheten til de som bor der, blir to unge personer blandet inn i kampen mellom godt og ondt.
En historie om den evige kampen mellom godt og ondt, i et magisk rike der alle skapninger lever i fred og enhjørninger har lysets hemmelighet. Men lys er dødelig for Mørkets Herre, og når han stjeler hemmeligheten, må et menneske som heter Jack og en vakker prinsesse dra til hans grusomme underjordiske slott for å redde enhjørningene og beseire mørket.