Gladiators: Warriors of the Ancient World
Fra Spartacus til Flamma, få den spennende og sanne historien om seks legendariske gladiatorer. Utforsk opphavet, æren og fallet til Romas brutale leker.
Denne serien gir deg historien om Romas største gladiatorer – fra Spartacus’ rebelske opprør til Flammas ultimate offer i arenaen. Historiene deres avdekker den brutale framveksten og fallet til gladiatorkampene og blottlegger hvordan blodsport formet romernes makt, kultur og identitet. Gjennom opprør, oppvisning og overlevelse ble disse krigerne legender i et imperium som var bygd på vold og ære.