Murdaugh: Death In The Family
I Sør-Carolina lever Maggie og Alex et liv i luksus. De tilhører en av de mektigste juristfamiliene i staten. Men idyllen slår sprekker når sønnen Paul er involvert i en dødelig båtulykke. Familien står overfor en enorm utfordring, og etter hvert som detaljene kommer frem, dukker det opp mystiske dødsfall knyttet til familien. Dette truer alt Maggie og Alex har kjært. Inspirert av den populære Murdaugh Murders Podcast.
Alex tar med familien på en ferie i Karibien for å unnslippe negativ oppmerksomhet.