Swooni
Under en hetebølge krysser seks menneskers liv hverandre på et hotell. Et ektepar konfronterer valgene de har tatt i livet når en kjæreste dukker opp. En stuepike, som ikke har kontakt med sin døende mor, later som en afrikansk flyktninggutt er sønnen hennes. Skjebnene deres flettes sammen helt til et rensende regn fører med seg en løsning.