Big Shot
En fortelling om en drøm som ble en løgn, og hvordan en utrolig svindel plaget en ikonisk NHL-franchise og nesten ikke ble oppdaget.
I 1996 hadde de tidligere dominerende New York Islanders alvorlige problemer. Elendig ytelse og dårlig ledelse gjorde at hockey-franchisens lojale tilhengere mistet interessen. Laget havnet på bunnen. Så kom en forretningsmann fra Dallas, John Spano, og kjøpte laget for 165 millioner dollar. Det så lysere ut for Islanders - mye lysere. Men alt var løgn og bedrag. "Big Shot" skildrer en usedvanlig skandale som omsluttet Islanders. Denne filmen inneholder det eneste intervjuet Spano har gitt om Islanders-handelen og er en uforglemmelig historie om drømmen som ble en løgn - og hvordan en så stor svindel en stund gikk ubemerket hen.