Love is Blind
En ny vri på det tradisjonelle trekantdramaet! Alice er fanget i et følelsesmessig minefelt. Hun prøver å balansere mellom å reparere ekteskapet med sin angrende ektemann og samtidig få elskeren ut av huset.
I Love is Blind finner vi Alice i en ung elskers lidenskapelige favntak idet hun endelig gir etter for fristelsen. Mannen hennes, James, kommer hjem tidligere enn ventet for å gjøre opp for sin utroskap og mangel på tilstedeværelse i ekteskapet, og Alice befinner seg midt i et følelsesmessig minefelt. Hun plages av skyldfølelse for å ha vært utro akkurat idet James rekker ut hånden i forsoning, mens hun samtidig hjelper elskeren med å komme seg ut av huset.