Micke & Veronica
Micke, en snekker, og Veronica, en lege, begge i førtiårene, er nyforelsket og prøver å tilpasse livene sine, med alle sine respektive barn og tidligere partnere. Å møte de nye svigerforeldrene ender opp i en klassekollisjon, og den fantastiske sommeren i skjærgården på den svenske vestkysten blir ikke som de hadde planlagt.