Devil's Water
I Bangladesh blir 49 millioner mennesker sakte forgiftet av arsenikk i drikkevannet sitt. Gjennom de rørende historiene til to unge jenter og en målbevisst forsker avdekker denne filmen en ødeleggende helsekrise og den presserende kampen for overlevelse i landsbyer som er overlatt til sin skjebne.