Drama, Animasjon
Bambi blir med vennene Trampe og Blomst for å utforske skogen, og oppfylle sin skjebne som skogens prins.
Med sin fantastiske animasjon, har denne klassikeren blitt elsket i årevis. Bambi blir med vennene Trampe og Blomst for å utforske skogens utfordringer og vidundere, og oppfylle sin skjebne som skogens prins. Full av humor og følelse, er Bambi fortsatt en familiefavoritt.