Dette er den inspirerende fortellingen om heltemotet og offeret til de fryktløse brannmennene som bodde og arbeidet i skyggen av Twin Towers i New York City.
Dette er den inspirerende fortellingen om heltemotet og offeret til de fryktløse brannmennene som bodde og arbeidet i skyggen av Twin Towers i New York City. 11. september: Brannstasjonen Ten House handler om Ten House, brannstasjonen ved siden av World Trade Center, og brorskapet og båndet mellom brannmennene som risikerte livene sine for å redde andre. Brannmennene fra Ten House var de første inn og de siste ut av bygningen da de to flyene fløy inn i World Trade Center sine tvillingtårn i 2001. Denne oppsiktsvekkende dokumentaren forteller deres utrolige og hjerteskjærende historie gjennom intervju og arkivopptak fra "Ground Zero".