9-1-1: Lone Star
En brannmann fra New York flytter til Austin med sønnen sin, hvor han må prøve å balansere plikten han har for å redde de mest sårbare og løse problemene i sitt eget liv.
TK får en enorm overraskelse på 30-årsdagen sin; Tommy er fast bestemt på å komme seg gjennom ting.