Schitt's Creek
Når den rike videobutikkmagnaten Johnny Rose og hans kone, såpestjernen Moira, og deres to barn – sønnen David og datteren Alexis, en sosietetskvinne – plutselig blir blakke, blir de tvunget til å bo i en liten by de en gang kjøpte som en spøk. Med putene vekk fra under armene må de konfrontere sin nye fattigdom og oppdage hva det vil si å være en familie, alt innenfor de landlige bygrensene til Schitt’s Creek, deres nye hjem.
Når den rike videobutikkmagnaten Johnny Rose (Eugene Levy), hans såpestjernekone Moira (Catherine O’Hara) og deres to barn – hipstersønnen David (Daniel Levy) og sosietetskvinnedatteren Alexis (Annie Murphy) – plutselig blir blakke, tvinges de til å bo i en liten deprimerende by, de en gang kjøpte som en spøk. Blottet for luksus og privilegie må de konfrontere sin nye fattigdom og oppdage hva det vil si å være en familie, alt innenfor de landlige bygrensene til Schitt’s Creek, deres nye hjem. Schitt’s Creek er en karakterdrevet, halvtimes ett-kamerakomedie skapt av Eugene Levy og Daniel Levy.