How to Die Alone
«How to Die Alone» følger Mel, en blakk, feit, sort ansatt på JFK-flyplassen som aldri har vært forelsket og som har glemt hvordan man drømmer, inntil et uheldig nesten-møte med døden slenger henne ut på en reise for å endelig spre vingene og begynne å leve uansett hva det vil ta.
Fortsatt med smerter fra ulykken sin, drar Mel og Rory på jakt etter reseptbelagte medisiner.
En profesjonell utviklingsøvelse avslører for Mel hvorfor og hvem som har holdt henne tilbake.
Mel ankommer familiens Thanksgiving-middag desperat etter å bli sett i et nytt lys.