Goosebumps: The Vanishing
Når tvillingene Devin og Cece blir sendt på sommerferie til Gravesend, Brooklyn med sin fraskilte far, vitenskapsmannen Anthony Brewer, må de ha hjelp fra nye venner for å redde nabolaget fra en lumsk trussel.