En ung Peter Parker/Spider-Man begynner å navigere sin nye identitet som den nettkastende superhelten. Peter drar hjem igjen, der han bor med sin tante May, under det våkne blikket til sin nye mentor, Tony Stark. Peter forsøker å komme tilbake til sin normale daglige rutine, men når Vulture dukker opp som en ny skurk, vil alt Peter holder som viktigst bli truet.