Building a Building
Mikke kjører en dampgravemaskin på en travel byggeplass der Minni selger lunsjbokser og en flørtende Pete er formann. Når Petes beiling går over streken kommer Mikke til Minnis redning, noe som fører til en jakt gjennom et stålskjelett av en bygning og en fengslende konklusjon.