Predator: Badlands
Dette spennende kapittelet i den heseblesende "Predator"-serien foregår på en fjern planet i fremtiden. En ung predator (Dimitrius Schuster-Koloamatangi) er utstøtt fra klanen sin, men finner en usannsynlig alliert i Thia (Elle Fanning) og legger ut på en farlig reise på leting etter den ultimate motstanderen.
Dette spennende kapittelet i den heseblesende ""Predator""-serien foregår på en fjern planet i fremtiden. En ung predator (Dimitrius Schuster-Koloamatangi) er utstøtt fra klanen sin, men finner en usannsynlig alliert i Thia (Elle Fanning) og legger ut på en farlig reise på leting etter den ultimate motstanderen. ""Predator: Badlands"" er regissert av Dan Trachtenberg (""Prey"") og skrevet av Patrick Aison basert på en historie av Patrick Aison og Dan Trachtenberg. Den er produsert av John Davis, Dan Trachtenberg, Marc Toberoff, Ben Rosenblatt og Brent O’Connor.