Star Wars Vintage: Caravan of Courage
Towani-familiens romskip krasjer på skogmånen Endor. To barn blir skilt fra foreldrene og et utrolig eventyr tar fire år gamle Cindel og storebroren Mace inn i ewokenes ukjente verden.
Ewokene kommer tilbake i Motets karavane – denne gangen for å hjelpe to barn med å lete etter foreldrene sine. Når Towani-familiens romskip krasjer og de to barna blir skilt fra foreldrene, settes et utrolig eventyr i gang. Fire år gamle Cindel Towani og storebroren, Mace, havner i ewokenes ukjente verden. Cindel er redd først, men skjønner fort at ewokene er snille. Mace er usikker på disse merkelige skapningene og den primitive kulturen deres. Men ewokenes idylliske liv står i motsetning til visdommen, magien og motet de viser mot det vanskelige terrenget, ugjestmilde innbyggerne og utrolige farene som står mellom barnas gjenforening med foreldrene.