LEGO Star Wars: Motstandsbevegelsen reiser seg (Kortfilmer)
Se historiene som aldri før har blitt fortalt om Poe Dameron, Han Solo, Maz Kanata, Rey og Finn før Den første ordens angrep på Jakku.