Dyr og natur, Dokumentarserie
Betty Gregory avdekker bienes utrolige liv. Hun viser den viktige rollen de har med å pollinere verdens mat og deres utrolige intelligens.
National Geographics Betty Gregory ser nærmere på bienes utrolige liv. De er noen av verdens viktigste dyr. Gjennom tre år har spesialkamera gitt oss et unikt innblikk i en bikube og avdekket dens hemmelige verden. Over 20 000 biarter pollinerer en tredjedel av verdens mat, og serien ser på den utrolige arkitekturen og intelligensen bak hemmelighetene deres.