Handigjengen
17 år gamle Sam går på videregående, som alle andre på hans alder. Men han er ikke som de andre: Sam sitter i rullestol. Ankomsten til en ny elev, Vincent, endrer alt. Sammen samler de en gjeng for å snakke ut om den dårlige tilgjengeligheten og mangel på hensyn de møter daglig.
17 år gamle Sam går på videregående, som alle andre på hans alder. Men han er ikke som de andre: Sam sitter i rullestol. Han vokste opp hos moren sin, Nina. Ankomsten til en ny elev, Vincent, gjør Sam oppmerksom på urettferdigheten rundt seg og sine "spesielle venner": Lila, som har Aspergers syndrom, og Tom, som er hørselshemmet. Sammen samler de en gjeng for å snakke ut om den dårlige tilgjengeligheten og mangel på hensyn de møter daglig. De ønsker å vekke folks bevissthet uten å synes synd på seg selv.