A Chef and Her Lucky Star
Når kokken Isabelle Arpin begynner på restauranten Alexandre i Brussel, vet hun at bare en Michelin-stjerne kan redde den. Denne filmen følger en kvinnelig kokks fremvekst i en svært mannsdominert gastronomisk verdenen før og etter kunngjøringen av stjernen.