Tilbudet gjelder t.o.m. 28.01.26.
Inspirert av sin avdøde mentor, bruker Will Smith 100 dager på en ekstrem utfordring. Han reiser fra pol til pol sammen med forskere, oppdagere og lokale eksperter.