The Quiet Hour
I en post-apokalyptisk verden invadert av romvesener må en handlekraftig tenåringsjente beskytte sin blinde lillebror. De forsvarer sitt avsidesliggende hjem mot utenomjordiske erobrere, men også mot desperate, kannibalistiske overlevende som streifer gjennom et ødelagt landskap, noe som tvinger henne til å være både beskytter og kriger i en kamp for å overleve.