Natt på museet: Kahmunrah vender tilbake
I “Natt på museet: Kahmunrah vender tilbake” følger Nick Daley i farens fotspor som nattevakt på naturhistorisk museum i New York. Han kjenner til museets eldgamle tavle som vekker alt til live når solen går ned, men når den gale herskeren Kahmunrah rømmer, er det opp til Nick å redde museet en gang for alle.