Titanic: Case Closed
Programmet avdekker og forklarer noen overraskende hull i bildet vårt av det beryktede forliset og det påfølgende tapet av menneskeliv.
RMS Titanics forlis er fortsatt en av de mest uventede og merkelige tragediene i menneskets møte med naturen i moderne tid. Når vi markerer 100-årsdagen for forliset 15. april 2012, vil dette programmet avdekke og forklare noen overraskende hull i bildet vårt av det beryktede forliset, og det påfølgende tapet av menneskeliv. Mange tror de vet hva som skjedde, men filmen viser at det fortsatt kan ligge mer bak enn vi har trodd de siste hundre årene.