Atlantis: Milos hjemkomst
Under sin første ekspedisjon til Atlantis fant Milo Thatch og kompani den berømte undervannsbyen, og reddet det mystiske kongeriket og innbyggerne. Nå må Milo, Kida og teamet deres forlate Atlantis når det blir trøbbel på land og de oppdager mystiske krefter i aksjon. Fra ørkner i sør-øst til isfjell i nord kjemper de mot gigantiske sjømonstre, spektakulære ånder og mektige legender.