Angry Birds Slingshot Stories
Bli med bak kulissene og få svar på de store spørsmålene fra Angry Birds-spillene.
Lurer du på hva som skjer før Angry Birds fyker gjennom lufta for å redde eggene sine, eller hvordan grisefestningene blir til? Vi kjenner alle historien: Grisene bygger, fuglene river ned. Men hva om en festning ikke er ferdig før spillet starter? Hva om spretterten svikter? Og hvor havner egentlig grisene når de sprekker? Bli med på Angry Birds sprettert-historier, en animert serie som tar deg bak kulissene i favorittspillet ditt. Her får du et uventet og hysterisk morsomt perspektiv på noe du aldri trodde du skulle se.