Shaun the Sheep
Møt Shaun, Bitzer, Bonden og resten av flokken mens de navigerer livet på Mossy Bottom Farm. Freden i dalen blir til kaos i engen idet Shaun leder flokken sin inn i alle slags tull og rot, og overvelder sauehunden Bitzer når Bonden snur ryggen til.