The Night
En øde vinternatt møtes Veronica og Sara tilfeldig i gatene i en kystby, et møte som forandrer livene deres for alltid. Denne intense psykologiske thrilleren fletter sammen hemmeligheter, løgner og frykt, og bygger opp mot en sjokkerende avslutning.