HPI - Haut Potentiel Intellectuel
Morgane (38) har tre barn, to ekser, fem lån, en IQ på 160 og en solid dose opprørstrang. Livet som vaskehjelp snus på hodet da politiet oppdager de utrolige evnene hennes og tilbyr henne jobb som konsulent. Det er bare ett problem: Morgane hater snuten.