Miraculousverdenen: London, Ved tidens ende
Marinette, nå som Chronobug, må samarbeide med Bunnyx for å beseire et mystisk motstander som reiser i tid... som vet om Ladybugs hemmelige identitet!
For å redde fremtiden fra en grusom skjebne, blir Marinette Chronobug og slår seg sammen med Bunnyx for å beseire en mystisk motstander som reiser i tid. Hvem er denne nye superskurken, og hvorfor er de så opptatt av å avsløre Marinettes hemmelige identitet? Marinettes eneste håp er å beseire den nye motstandere for å hindre enden på Ladybug og selve tidens gang!