Avatar: The Way of Water
Avatar: The Way of Water når nye høyder når James Cameron tar oss med tilbake til verdenen Pandora. Denne storslåtte filmen finner sted mer enn ti år etter hendelsene i den første filmen og forteller historien om Sully-familien og presenterer publikum for de majestetiske hav-tulkunene.