Newsies
I 1899 blir en modig gruppe av New Yorks avisgutter usannsynlige helter når de kjemper mot en samvittighetsløs avismagnat. Fast bestemt på å oppfylle sine drømmer finner de mot til å utfordre de mektige i denne musikalen. Inneholder tobakkskildringer.