The Waterboy
Han er en stakkarslig mammagutt fra sumpene i Louisiana, men Bobby Boucher har aldri villet noe annet enn å kunne være den som slukker tørsten til de dehydrerte atletene som til gjengjeld behandler ham som møkk!