Boris
Mer enn 10 år har gått, og Boris' teamet jobber ikke lenger for nettverket, men for en stor og global plattform. Hele crewet er tildelt serien "Jesus liv", som også har Stanis som både hovedrolleinnehaver og produsent. De nylig introduserte, superstrenge reglene for plattformen og dens mystiske algoritme gir teamet mange utfordringer.
Boris er tilbake! Etter mer enn 10 år siden forrige sesong, jobber karakterene våre nå for en stor og global plattform. Serien de er i ferd med å filme er "Jesus liv", idéen til den stadig mer megalomane Stanis La Rochelle og hans produsent. Stanis, gift med Corinna, har ansatt de vanlige tre forfatterne, den uunngåelige regissøren René, og Lopez, den tidligere nettverkssjefen som ble produsent. Å megle mellom plattformen og heltene våre er Alessandro, settets "slave" fra "Hjertets øyne" - som nå er plattformsjef for den italienske serien. Mellom navigering i algoritmen, enheten som vet og bestemmer alt – og en adferdskode som skal følges på settet – har vårt elskede gjeng store problemer med å tilpasse seg de nye reglene bestemt av plattformen.